Educating for the sustainable development goals through service-learning
Ribeiro, L.Miranda, F.Themudo, C.Gonçalves, H.Bringle, R.Rosário, P.Aramburuzabala, P.(2023)
, Educating for the sustainable development goals through service-learning
, Frontiers in Education.
Socioemotional skills program with a group of socioeconomically disadvantaged young adolescents
Veríssimo, L.Castro, I.Costa, M.Dias, P.Miranda, F.(2022)
, Socioemotional skills program with a group of socioeconomically disadvantaged young adolescents
, Children - 5.
The importance of phonological awareness in learning disabilities' prevention
Veríssimo, L.Costa, M.Miranda, F.Pontes, C.Castro, I.(2021)
, The importance of phonological awareness in learning disabilities' prevention
, Frontiers in Education.
Inclusão e Inovação: As Atitudes dos Professores do Ensino Regular no Quadro da Educação Inclusiva
Pereira, P.Pinto, A.(2012)
, Inclusão e Inovação: As Atitudes dos Professores do Ensino Regular no Quadro da Educação Inclusiva
, Revista Portuguesa de Investigação Educacional.
Article
Obesidade Infantil: Estudo de Crianças num ATL
Pereira, P.Lopes, L.(2012)
, Obesidade Infantil: Estudo de Crianças num ATL
, Millenium.
Article
Género e liderança na escola: da feminização da profissão docente ao desempenho de cargos de topo
Couto, M.Pereira, P.(2011)
, Género e liderança na escola: da feminização da profissão docente ao desempenho de cargos de topo
, Gestão e Desenvolvimento.
, https://doi.org/10.7559/gestaoedesenvolvimento.2011.143
How Citizens View and Evaluate Political Parties and Why it Matters? The Case of Portugal (1985-2009)
Pereira, P.Teixeira, C.(2011)
, How Citizens View and Evaluate Political Parties and Why it Matters? The Case of Portugal (1985-2009)
, Perspectivas.
Article
Identifying the nature, magnitude and sources of public support for political parties in Portugal
Pereira, P.(2011)
, Identifying the nature, magnitude and sources of public support for political parties in Portugal
, Portuguese Journal of Social Science - 2.
, https://doi.org/10.1386/pjss.10.2.111_1